هر تهدیدی علیه ایران شکل بگیرد، سپر موشکی ناتو در ترکیه را خواهیم زد


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

 سردار حاجی زاده در جمع بسیجیان استان لرستان:

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان   گردهمایی بزرگ بسیجیان استان در مصلای شهر خرم آباد و با حضور اقشار بسیج و مسئولین استان بر گزار شد

در این مراسم سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران  به عنوان سخنران مراسم  ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسن (ع) گفت: بدون شک  اجتماعات بسیجیان و یاوران اصلی انقلاب در این استان و  همه جغرافیای ایران پیام خوشحالی و اقتدار و یاس و نا امیدی را برای دشمنان داخلی و خارجی به همراه خواهد داشت.

سردار حاجی زاده امروز، پنجم آذر در گردهمایی عاشقان ولایت که با حضور بیش از 10 هزار نفر از بسیجیان شهرستان خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، تصریح کرد: ما خودمان را آماده کردیم و در شرایطی که علیه ما تهدیدی شکل بگیرد، در اولین گام سپر دفاع موشکی ناتو را در ترکیه خواهیم زد و سپس اهداف بعدی را دنبال خواهیم کرد.

 وی بیان داشت: دشمنان در حوزه نظامی در حال فعالیت هستند و همین امروز هم فریب کاری می کنند و سیستم رادار سپر موشکی را در ترکیه مستقر می کنند و ما اطمینان داریم كه این کار را آمریکا برای اسرائیل انجام می دهد؛ ولی آنها برای فریب مردم دنیا وبالاخص مردم ترکیه می گویند كه ناتو دارد این کار را می کند؛ چراكه ترکیه عضو پیمان ناتو است و برای آن پوشش ایجاد کرده اند؛ البته امروز پوشش آمریکا شده ناتو و پوشش رژیم صهیونیستی شده آمریکا؛ با این وجود مردم ترکیه آگاهند و ما مطمئنیم که مسلمانان ترکیه خودشان به تنهایی جلوی این توطئه را می گیرند.

 حاجی زاده افزود: مطمئنیم كه مردم مسلمان ترکیه به موقع در شرایط تهدید این سیستم ها را تکه تکه خواهند کرد.

 فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران ادامه داد: حرکت بعدی آنها برای تکمیل حلقه این سپر در جنوب ایران است؛ چرا که سیستم آنها بیش از 1000 کیلومتر برد راهدارهایشان نیست و برای تکمیل آن مجبورند در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس هم این کار را انجام دهند.

 وی با تاکید بر اینکه اجازه سوء استفاده از نجابت نیروهای مسلح ایران را به آمریکایی ها نخواهیم داد، عنوان کرد: اگر شیطنت های آمریکا در قالب تحریم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ادامه پیدا کند، طرح هایی تهیه شده که یکی پس از دیگری اجرا خواهند شد.

 حاجی زاده با بيان اینکه وضعیت موجود منطقه به نفع ماست و این کشورها یکی پس از دیگری از دست می دهند، گفت: کشور ما امروز در اوج اقتدار است و گذشت زمان کاملا به نفع ماست.

 فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران، تدابیر رهبر فرزانه انقلاب را در خنثی کردن بسیاری از توطئه های نظامی اثر گذار دانست و افزود: شاید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی چیزهایی از رهبر انقلاب دیده باشیم؛ اما معظم له فرمانده کل قوا هستند و در این حوزه جز خواص کسی نمی داند که ایشان چه توطئه هایی را خنثی کرده اند.

 وي ادامه داد: در دهه اول انقلاب شاید بر حسب ظاهر ضعیف بودیم؛ اما امروز مدافعان اسلام و انقلاب اسلامی ایران از پشت مرزهای استکبار و مخصوصا رژیم صهیونیستی تا قلب ایران انتقال پیدا کرده، و مطمئنیم اگر دشمنان شیطنتی بکنند فقط بسیجیان استان لرستان برای پاسخگویی به آنها کافی هستند.

 حاجي زاده با بيان اینکه از تهدیدات نظامی دشمنان هیچ نگرانی نداریم، بیان داشت: آنها امرور در حوزه جنگ نرم هم علیه ما هجمه می کنند و این حوزه هم پیچیده هم تدریجی و هم پنهان است و همه باید حواسمان جمع باشد و مراقب باشیم و اگر در حوزه جنگ سخت نیروهای مسلح و بسیجیان حضور پیدا کنند، اين جنگ سخت یک حوزه علمی است و همه ملت ایران باید به این عرصه ورود پیدا کنند.

 فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران از ولایت پذیری و حفظ وحدت و انسجام در سایه ایمان و بصیرت به عنوان دو عنصر اساسی در حفظ و صیانت از اسلام و انقلاب نام برد و يادآور شد: دشمنان به دنبال شکاف در بین ما هستند و از همه ابزارها هم استفاده می کنند، اعم از منحرف کردن جوانان با اعتیاد، تهاجم فرهنگی و اخلال در حوزه سیاسی که در حال حاضر انتخابات را پیش رو داریم و مطمئن باشید که بزودی توطئه های آنها برای ایجاد شکاف شروع خواهد شد و اگر مراقب نباشیم، آنان دشمنی بین دسته ها را رقم خواهند زد.



نظرات شما عزیزان:

م.ق
ساعت14:16---8 آذر 1390
برادر گرامی وارزشیم
مدتی است بعلت مشغله شغلی نتوانستم خدمت برسم از شما پوزش می خواهم انشاءالله عذر این حقیر را پذیرفته باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody